Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 13.30 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zaterdag geldt voor 11.30 uur besteld, dezelfde dag bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt niet bezorgd. Wil je vooruit bestellen, kies dan tijdens het afrekenen voor jouw gewenste bezorgdatum.
Bloemen zijn een natuurproduct en worden altijd met zorg en aandacht samengesteld door de lokale vakbloemist. Hierdoor is ieder boeket uniek en wordt deze zoveel als mogelijk samengesteld op basis van de afbeelding. Het geleverde boeket zal altijd afwijken van de foto aangezien we te maken hebben met verse producten en niet elke bloem is in elke periode van het jaar beschikbaar.
De boeketten op onze site zijn afgebeeld in middel formaat. Het boeket dat je bestelt, wordt altijd naar waarde bezorgd. Dit betekent dat de waarde van de bloemen die verwerkt zijn in het boeket overeenkomen met de bestelwaarde.
Rouwstukken en -boeketten kun je bestellen op ons webshop of telefonisch.
Bij het bestellen van rouwwerk hebben wij extra informatie nodig om het rouwwerk op het juiste tijdstip en op de juiste locatie te bezorgen. Daarom vragen wij bij bezorging van rouwwerk om de bezorgdatum én uitvaartdatum.
Iedere bestelling met rouwwerk wordt door ons altijd persoonlijk en handmatig gecontroleerd.
Met een cadeau maak je jouw bestelling compleet! Bij ieder boeket kun je één of meerdere cadeau's toevoegen. Zo heb je de keuze uit knuffelberen, chocolade en bonbons, vazen en verschillende soorten dranken. Ook hebben wij een aantal boeketten gecombineerd met een cadeauartikel.
Het bestelproces in een aantal overzichtelijke stappen:
*Wil je anoniem blijven, laat dan geen naam achter op de wenskaart. Wij geven nooit zonder toestemming gegevens van de afzender door.
Bij Bloemenhuis Hofman vinden wij het belangrijk dat er verantwoord wordt omgegaan met alcohol. Wij verkopen daarom geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij het bestellen van een boeket inclusief alcoholische drank vindt bij aflevering van het boeket vindt een leeftijdscontrole plaats.
Helaas is het niet mogelijk om een tijdstip of dagdeel voor bezorging aan te geven. Onze bloemisten streven ernaar alles voor 18.00u te bezorgen, echter kunnen wij dit bij drukke dagen niet garanderen. Bloemisten willen vaak duurzaam werken en kiezen mede daardoor ook vaak om per dag één bezorgroute te rijden.
Een boeket wordt voor € 6,95 persoonlijk bezorgd door de lokale bloemist, overal in Nederland. Na bezorging van het boeket ontvang je geen bezorgbevestiging per e-mail.
Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 13.30 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zaterdag geldt voor 11.30 uur besteld, dezelfde dag bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt niet bezorgd. Wil je vooruit bestellen, kies dan tijdens het afrekenen voor jouw gewenste bezorgdatum.
Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Onze bloemisten bezorgen 6 dagen in de week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen). Tijdens het afrekenen kan je jouw gewenste bezorgdatum en dag doorgeven.
Een boeket, bloemstuk, plant en rouwwerk wordt voor € 6,95 persoonlijk bezorgd door de lokale bloemist, overal in Nederland. Na bezorging van het boeket ontvang je op dit moment geen bezorgbevestiging per e-mail.
De naam van het boeket wordt bij de bezorging nergens vermeld. Je kunt dus altijd een boeket kiezen dat je zelf mooi vindt en bij de ontvanger of gelegenheid past.
Bijvoorbeeld: je vindt het boeket 'proficiat' erg mooi en passen bij de persoon, maar je vindt 'proficiat' niet goed passen bij deze gelegenheid. Geen zorgen, want de boeketnaam wordt niet kenbaar gemaakt aan de ontvanger.
Bij Bloemenhuis Hofman vinden wij het belangrijk dat er verantwoord wordt omgegaan met alcohol. Wij verkopen daarom geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar. Bij het bestellen van een boeket inclusief alcoholische drank vindt bij aflevering van het boeket vindt een leeftijdscontrole plaats.
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kun je aangegeven waar je het boeket wil laten bezorgen. Je kunt hiervoor aangeven of het om een particulier adres, bedrijf gaat. De bloemist houdt dan rekening met het bezorgmoment (zo bezorgen zij bij bedrijven voor 17.00 uur).
Wil je een boeket in het ziekenhuis of rouwcentrum laten bezorgen? Laat dit weten in het opmerkingenveld. Vul hierbij de afdeling en het kamernummer in. Zo kunnen wij het boeket gemakkelijk en snel bezorgen!
Let op: op sommige afdelingen in ziekenhuizen mogen helaas geen bloemen bezorgd worden, bij twijfel kun je hierover contact opnemen met het ziekenhuis.
Op dit moment bieden we geen mogelijkheid voor het bezorgen van bloemen in het buitenland.
Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je zelf je naam op het kaartje vermeldt. Vermeld je geen naam op het kaartje dan wordt het boeket anoniem verstuurd. Gegevens van de besteller worden nooit zonder toestemming gedeeld met de ontvanger.
Het boeket wordt altijd persoonlijk bezorgd, wel zo leuk!
Elk boeket wordt bezorgd in een mooie verpakking om het boeket te beschermen. De milieuvriendelijke verpakking maakt dat het boeket echt als een cadeau is ingepakt.
Verzorgingstips voor de bloemen en de bloemenvoeding worden toegevoegd in een mapje.
De ontvanger van het boeket zal d.m.v. een niet-thuiskaart op de hoogte worden gebracht dat hij/zij de bezorger heeft gemist. Op de niet-thuiskaart staan de gegevens van de bloemist, waarmee de ontvanger contact kan opnemen om een vers boeket op te halen. Ook kan het zijn dat het boeket is bezorgd bij de buren. In dat geval wordt het adres van de buren vermeld op de kaart.
Onze bloemisten maken gebruik van Track & Trace. Zodra zij het boeket hebben bezorgd wordt dit verwerkt en ontvang jij een ontvangstbevestiging in je e-mail. Bezorgingen vinden veelal in de middag plaats.
Heb je (nog) geen bevestiging ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mail of wacht nog even tot de volgende dag.
LET OP: door een technische storing ontvang je momenteel tijdelijk geen email van de bezorging
Wij bieden 7 dagen een mooi boeket, mits je de bloemen goed verzorgt natuurlijk. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van het boeket weten middels een aantoonbare reactie. Bij een eventuele klacht ontvangen wij graag drie foto's van het geleverde boeket (bovenzijde, zijkant en stelen).
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Onze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Jammer dat je een artikel/ artikelen terug wilt sturen. Onze retourvoorwaarden vind je hieronder:
Helaas is het niet mogelijk om een boeket naar ons of de bloemist retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan.
Bij elke bestelling bestelbevestiging met het ordernummer verzonden naar het opgegeven email adres. Bij deze bestelbevestiging zit een factuur gesloten in PDF formaat. In het kader van de duurzaamheid versturen wij onze facturen enkel digitaal.
Let op dat je bij het afrekenen je eigen e-mailadres opgeeft en niet het e-mailadres van de ontvanger.
Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats. Je kunt dus altijd veilig afrekenen.