Klachten

Ondanks de uiterste zorg die wij aan jouw bestelling besteden kan er soms wel eens iets mis gaan. Wij zullen er alles aan doen om jouw klacht op te lossen. Vul  hieronder het klachtenformulier in en wij zullen contact met je openmen.

 

 

Protocol klachtenafhandeling

Klacht Voorwaarde Oplossing
  consument moet voldoen aan afhandeling door bloemist
Niet geleverd, algemeen Reactie binnen 1 week Alsnog leveren met excuus boeket
Niet geleverd, niet thuis Reactie binnen 1 week Niet-thuiskaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw leveren
Te laat geleverd Reactie binnen 2 dagen Excuus t.b.v. ca. 50% van het orderbedrag
Te vrouw geleverd Reactie binnen 2 dagen Opnieuw leveren op juiste datum + excuus t.b.v. ca 50% van het orderbedrag
Kwaliteit niet goed Toonbare reactie binnen 7 dagen Opnieuw leveren van dezelfde bestelling
Onvolledige levering Reactie binnen 2 dagen Naleveren van het ontbrekende.


Bij de ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.